محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

16 ماهه شد عسل ما

1393/3/13 18:02
نویسنده : مامان مریم
284 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر ما 16 ماهه شد ه ....هزار ماشاءالله خیلی شیرین وبامزه شده کارات ..اگر هر روز شکر کنم خدا رو بازم کمه به خاطر وجود پسرک

خب از سفرمون بگم که خیلی خوب بود وپسرک حسابی هوای مامان رو داشت چون همش همراه آقای پدر بود وفقط وقتی گرسنه ش میشد میومد پیش مامان

به شدت هم کم خوراک بودی توی مسافرت ...روزی یک وعده اونم اندازه  چند دونه نخود !!!!!

برای همین همه میگن حسابی لاغر شده گل پسر

برای اینکه اولین بار بود سوار هواپیما میشدی من یه کم نگران بودم که نکنه اذیت کنی .ولی نه پسرم خیلی خوب کنار امد با موقعیت جدید

یه ده دقیقه ای فقط بی تاب بودی ولی خوابیدی ووقتی رسیدیم بیدار شدی

دایره لغاتت گسترده تر شده

تا کم کم داره کلمات واضح ادا میشه وبقیه هم متوجه میشن منظورتو

عاشق آب بازی شدی ومدام میگی آب باددددیییی

بقیه عکسا در ادامه مطلب

 

 

زیارتت قبول

بستنی خورون

پسرک بستنی رو کمی دوست داره اونم فقط همین مدلشو !

پارک

یه روز که همراه دوستان ودانش آموزان مامان رفتم پارک

آرامش

رستوران پوریا وقتی خیلی صداهای جانبی بلند بود ولی پسرما بی حوصله بود ودوست نداشت موسیقی گوش بده ومارو مجبور کرد برگردیم هتل

بازی

وقتی همش دوست داری با وسایلی بازی کنی که سرو صدا ایجاد میکنن

سرگرمی

وقتی مامان اصرار داره عکس بگیره ولی من دوست دارم بازی کنم ..نتیجه این میشه هر دو تامون به هدفمون می رسیم

خسته شدم

وقتی خسته میشم ومیخواام خودمو سرگرم کنم این مدلی میکنم

اب بازی

 

عاشق آب بازی شدم وهر روز باید این مدلی بازی کنم تا ساکت بااشم

غروب کیش

یه غروب زیبا در جزیره زیبای کیش

عسلی من

به خاطر دل مامان یک بار به دوربین نگاه کن

حرم امام رضا (ع)

عاشق دویدن بودی وقتی توی حرم اونهمه فضا برای دویدن بود ..حساب ذوق می کردی که میتونی بدو بدو کنی ...

فرهنگ لغت محمد عماد :

آب باددی :آب بازی

تو تو :پرنده

آگگگاااا:هر عکس آقایی که ببینی به جر بابایی

بابا ومامان رو خوب تلفظ میکنی

آبّه :آب

نا نا ی :آهنگ خواستن !وقتی میگی نا نای یعنی برام آهنگ بذارید

دّدّر :بریم بیرون !

تا تا :راه برم

تاد :افتاد

دانّا:دانیال

نی نی :همه بچه های کوچیک

نُ اِخام :شیر میخوام ویا گرسنه شدم

نُ اُخام : نمیخوام

که معمولا این کلمه رو برای هر خوراکی به کار می بری وکلا با خوردن میونه خوبی نداری

وقتی از چیزی خوشت بیاد میگی به به بعد سرتو تکون میدی ومیخندی

دوست  داری از مبل ودر ودیوار بری بالا !عینک

جدید ا صندلی غذاتو هم دوست نداری راضی

از لباس عوض کردن وپوشک عوض کردن متنفری خطا

وقتی میریم بیرون ومامانی میخواد رانندگی کنه دوست داری بیای تو بغل مامان وفرمون رو بگیری وحسابی بچرخونی !این کارو بابا یی یادت داده واین کارمونو وقتی با هم تنهاییم سخت  میکنه .مامان معمولا اجازه نمیده وشما گریه میکنی دلشکسته

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

کودک ايراني
13 خرداد 93 18:10
با سلام! وبلاگ کودک ايراني راه اندازي شد! از شما دعوت ميشود در نظرسنجي وبلاگ شرکت کنيد و بگوييد که ميخواهيد در اين وبلاگ درباره کدام يک از موضوعات مربوط به کودکان مقاله قرار داده شود؟ نظر خود را فقط از طريق درج نظر در وبلاگ اعلام فرماييد. از بين کساني که نظر درج ميکنند ، به قيد قرعه به سه نفر کارت شارژ تلفن همراه هديه داده ميشود! قرعه کشي جمعه 16 خرداد ساعت 20 انجام شده و نتيجه آن به اطلاع همه ميرسد. منتظر نظرات خوب شما هستيم! با تشکر! -----------
نیرا
15 خرداد 93 11:01
16 ماهگیت مبارک افرین که دو کلمه ای هم می گه مریم جون همیشه به سفر و گردش عکسا خیلی قشنگ بودن، بوس واسه محمد عماد گلم
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جان. که سرزدید
مامان ندا
17 تیر 93 1:10
16ماهگیت مبارک
مامانی
21 تیر 93 8:07
ماشالله مردی شدی گل من 16 ماهگیت مبارک همیشه به سفر باشین عزیزم
مامان مریم
پاسخ
فدات بشم نازنین جانم