محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

دلنوشته مادرانه

1393/11/27 11:18
نویسنده : مامان مریم
232 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم شیرین زبون مامانی دو سالگیت مبارک

نمیدونم چه جوری وبه چه زبونی شکر کنم خدای مهربون رو که تو پسرک دوست داشتنی ومهربونو به ما هدیه داد

این روزهای ما شیرین می گذره ..خیلی شیرین .....گاهی احساس میکنم یک رویای شیرینه فقط

از اینکه تو رو داریم خیلی خوشحالیم امیدوارم هم من وهم بابایی بتونیم تموم تلاش وهمت خودمونو بکار ببندیم تا اون جوری که لیاقت داری تربیت بشی .پسرک دوست داشتنی من !

جدیدا یاد گرفتی به مامانی میگی مامان میّم :مامان مریم وای که اون لحظه بهترین لحظه زندگی منه !

گاهی اوقات شیرین کاری های تو اشک شوق رو به چشم مون میاره واون لحظه دعا گوی همه مهربان مادرهایی هستم که هنوز عطر وجود یه فرشته دامنشونو معطر نکرده ...

دوستت دارم نفس مامان

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامانی
28 بهمن 93 9:08
قربون محمد عماد جون با شیرین زبونیهاش
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون که بهمون سرزدین
مامان ندا
1 اسفند 93 20:01
واقعاروزهای قشنگیه یک روزافسوسش رومیخوریم
مامان مریم
پاسخ
دقیقاندا جان