محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

17رمضان مبارک .

1391/5/5 12:00
نویسنده : مامان مریم
123 بازدید
اشتراک گذاری

برای من رمضان یعنی ربنای شجریان ...اذان موذن زاده اردبیلی ...اسماءالحسنای قشنگی که قبل اذان پخش میشه ومتاسفانه نمیدونم کدوم بزرگوار به این زیبایی خونده ...دعای سحررر....سفره افطاری ساده ....رادیوی کیفی پدر بزرگ که دیگه سالهاست روشن نشده ....همیشه ماه رمضون یه حس وحال دیگه داشتم خیلی دوست داشتم ودارم این حال وهوارو ....

امسال که نمیتونم روزه بگیرم سحر بیدار میشم وهمراه همسری سحری میخورم دوست دارم نی نی هم ماه رمضون رو دوست داشته باشه ....

هر شب وقت افطار همسری میگه برای دوستات دعا میکنی؟

منم با بغض سرمو تکون میدم که :آره

درسته این روزا حال خوشی ندارم وحالت تهوع وبی حالی شدیدامنوو محدود کرده ولی عاشق سحری درست کردن هستم ...

28تیر وقت دکتر داشتم وقتی سونو کرد دکتر با شوق وذوق میگه داره بازی میکنه برای خودش منم همون لحظه تو دلم گفتم فدای بازی کردنش ..

میگه ببین دست وپا هم در اورده الهی قربون اون دست وپای کوچولوت برم من !

همش به مانیتور ذل زده بودم وسوالام رویادم رفت بپرسم ازدکترم ...دکتر میگه به اطرافیانتون گفتین که نی نی دارین ما هم گفتیم نه هنوز اعلام نکردیم میگه مگه جرم کردید ؟خوب بگید دیگه بعد اینهمه سال نی نی اومده تا اونا هم خوشحال بشن ....

فیلم خداحافظ بچه رو که میذاره یک شب وسطش برامون پیام اومد از طرف یکی از اقوام ....میدونستم طرف خیلی نگرانه واصلا قصدش توهین نیست ....

بعد همون پیام تصمیم گرفتیم به همه اعلام کنیم دیگه ....

این که عکس العمل ها چی بود ؟بماند ......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)