محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

سال نو مبارک

1392/1/6 12:07
نویسنده : مامان مریم
141 بازدید
اشتراک گذاری

بهار طبیعت بر همگی مبارک

امیدوارم سال جدید سالی سرشار از موفقیت برای همه باشه

خانواده کوچیک ما هم امسال سال نوی متفاوتی رو تجربه کرد...امسال پسر کوچولوی ما هم سفره هفت سین رو دید واولین بهار رو تجربه کرد ایشالله 120 تا بهار رو ببینه ..الهی آمین

حس خیلی خوبی بود امسال بعد سالها یه هفت سین سه نفره داشتیم ...سفره ای که خیلی هول هولکی ودر حالی که محمد عماد تو بغلم بود چیده شد !

پسرم 52 روزه بود لحظه سال تحویل ...قربونش برم

هر سال که تموم میشه به این فکر میکنم که در اون چه اتفاقهای خوب وچه خدای نکرده حادث تلخی داشتیم

سال 91 برای من بهترین ها رقم خورد ...مادر شدم ...روزهای خیلی خوبی داشتم توی سال گذشته ..اون لحظه ای که جواب تست بارداریمو گرفتم وغرق در شادی واضطراب شدم ...لحظاتی که روی تخت سونو گرافی صدای تپش قلب دومم رو می شنیدم ... وقتی که متوجه شدم فرشته درونم یه شازده کوچولوئه ..همه ساعت هایی که دنبال اسم می گشتم برای پسرم ...شبی که از ذوق دیدن پسرک تا صبح پلک روی هم نذاشتم ....لحظه ای که برای اولین بار معجزه درونم رو دیدم وپوست لطیف تر از گلش رو لمس کردم ...همه وهمه برام بهترین ها بودن ومطمئنم هیچ خاطره ای شیرین تر از این روزها توی زندگیم نخواهم دید ....

به لطف خدا اتفاق تلخ وناگواری در سال گذشته نداشتم ...دلخوری های ریز ودرشت با اطرافیانم بوده که اصلا برام مهم نیست دیگه ...

امیدوارم همه دوستانم سال 92 رو به خوبی شروع کرده باشن واتفاقهای خوب براشون بیفته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)