محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

غلت زدن گل پسرم

1392/2/24 14:07
نویسنده : مامان مریم
175 بازدید
اشتراک گذاری

وایییییییییییییی خدای من چقدر شگفت انگیزه وقتی یه کار جدید ازت می بینم ..وقتی برای اولین بار خندیدی من روی ابرها بودم از ذوق ...وقتی برای اولین بار دستت رو به سمت دهنت بردی ..به نظرم یکی از بهترین لحظات زندگیم بود ....واما وقتی برای اولین باز غــلت زدی ...واییی من حواسم بهت نبود پسرم ..گذاشته بودم روی تشک بازی و..یهو دیدم خیلی داری نفس نفس میزنی !بهت نگاه کردم دیدم روی پهلو خوابیدی وتلاش می کنی که دستت رو از زیر شکمت در بیاری ..کمکت کردم وتو هم یه خنـــــده قشنگگگگگگگگ تحویلم دادی

دقیقا سه ماه وپانزده روزت بود که غلت زدی

فدای تو بشم من

مریم نوشت :پسرمو در تاریخ 2/2/92 ختـــنه کردیم به روش حلقه ...الهی مادر دورت بگرده چقدر صبوری !..دو هفته بعد 15/2/92 حلقه ش افتاد وپسرم راحت شد ..مبارکت باشه ماه من

عکسش در ادامه مطلب موجوده چشمک

داری تلاش میکنی غلت بزنی

مبارکه ..موفق شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانیمامانی
9 دی 97 1:04
سلام خانومی من تو اینترنت چی سرچ کنم که صفحه پسرم رو بیاره مثلا کس دیگه ای صفحه شرو ببینه