محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

5ماهگی چراغ خونه ما ..

1392/4/28 11:43
نویسنده : مامان مریم
112 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه ...چراغ خونه ...گل پسری ما 5ماهش تموم شده ووارد ششمین ماه از زندگیش شده ...عزیزم ممنونم که به من حس مادری دادی ...♥♥محمدعماد عسلی من♥♥

خیلی وقته که فکر میکنم ا زوقتی مادر شدم دارم بزرگ میشم ...خیلی اخلاقم متفاوت شده ...منم همراه پسرم دارم رشد میکنم ...احساس میکنم مادری یه نوع "رسش"هست ...جدای از همه زیبایی هایی که داره ..همه اون چیزای قشنگی که بهش میگن حس مادری ...برای من یه جور دیگه ست ...روابطم با بقیه خیلی پخته تر شده ..صبر وتحملم خیلی بیشتر از قبل شده ..

خیلی از عادت های کلیشه ای که داشتم الان هیچ خبری ازشون نیست ..الان فقط وفقط آرامش پسرم برام مهمه حتی اگه نذاره یک لحظه مال خودم باشم ...مجبور باشم شبا چراغ خواب رو روشن کنم تا بتونم چِک کنم پسرک رو ...نتونم همزمان قاشق وچنگال تو دستم بگیرم ..نتونم دوتا چای پشت سر هم بخورم ..نتونم دو ساعت مداوم بخوابم ..نتونم نمازمو سر وقت بخونم ...نتونم اون جوری که دلم میخواد آشپزی کنم ..نتونم خونه رو مرتب کنم ..نتونم اون طوری که دلم میخواد مهمونی برم ...نتونم اون ساعتی که دلم میخواد بخوابم ...وخیلی از این نتونم ها ...همه اینا به خاطر رضایت پسرم برام مهم نیست وآزارم نمیده ..اگه یه شب تا صبح هم نذاره که بخوابم صبح فقط یه لبخند تحویلم بده حسابم باهاش تسویه میشه !

خیلی برام عجیب بود اینهمه تغییر ...تا اینکه تو وبلاگ نی نی ناز یه مطلب گذاشته بود که دلیل علمیشو توضیح داده بود

کاری ندارم به دلیل ومدرک این همه تغییر ...فقط یک کلمه میگم ♦♦♦محمدعماد م... تکیه گاهم... عاشقتم ♦♦♦..شکر به خاطر بودنت ..شکر به خاطر سلامتیت ..شکر به خاطر آرامشت ...

محمد عماد خیلی قشنگ میخنده وبا صدا ..همون مدلی که آرزوشو داشتم ...خنده با دهن بی دندون نی نی ...

منو خیلی خوب می شناسه وقتی گریه میکنه فقط تو بغل خودم آرووم میشه .

با دستاش اسباب بازی وجغجغه هاشو نگه میداره اگه غفلت کنم ازش به سرعت نوررررر میذارتش تو دهنش

اَدددددددد....اَقققققققققققققققققق...دَدَدَ....ننننننننننننننننننن ..اینا رو هم خیلی خوب ادا میکنه

غذای کمکیشو هم شروع کردم ..لعاب برنج رو یه کم دوست داشت ...فرنی رو یه روز میخوره ویه روز هم دهنش رو محکم می بنده وقتی قاشق رو می برم سمت دهنش ...

اینقدِ دوست دارم توی اون قابلمه کوچولو براش غذا بدرستم که خدا میدونه نیشخند

وزن :8کیلو

دور سر: 45

قد :65

عکسادر ادامه مطلب

دست خوردن گل پسرم

خواب فرشته من

بدون شرح

شکار لبخند گلم

اولین خرابکاری

اولین آشپزی

بدون شرح

مال خودته عزیزم اخم نکن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)