محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

8ماهگی نفس من

1392/7/12 0:29
نویسنده : مامان مریم
129 بازدید
اشتراک گذاری

8ماهه که همدم لحظه هام شدی ...8ماهه که منم دوباره متولد شدم ...من مادر شدم با تولد تو ...همه زندگی من شدی ...پسرک دوست داشتنی من بی اندازه دوستت دارم

تموم ساعتایی که سر کارم به تو فکر میکنم نفسم ..روز اول پاهام یارای رفتن نداشت ...خیلی سخت بود ..الان یه کم بهتر شده

پسرگلم با پرستارش خوب کنار میاد فعلا ...ایشالله تاآخر همین جوری خوب پیش بره

یک ماه گذشته خیلی خوب نبود چون پسرکم سه بار مریض شد ..نمیخوام توی وبش از ناراحتی حرف بزنم ..الان حالش خوبه ...دعا کنید هیچ بچه ای مریض نشه

این یک ماهه خیلی عکس نگرفتم ازش چون دوست ندارم عکس بگیرم وپسرم بی حال باشه توی عکس ..نمیخوام این خاطرات زنده بشه هیچ وقت برام ...برای همین اصلا دست ودلم به عکس گرفتن نمیرفت ...الان خدا رو شکر بهتره ...

اینقدر به من سخت گذشت که خودم مریض شدم از غصه ..یه سردرد عجیب و وحشتناک مقاوم به مسکن !

سی تی کردم که خدا رو شکر مشکل خاصی نبود ....فقط استرس !

کیک 8 ماهگیش رو هم اماده کردم که فعلا خوابید ایشالله فردا براش جشن می گیریم با بابایی

عکساشم توی پست بعدی میذارم با رمز قبلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)