محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

ماه خونه من در استانه یک سالگی

1392/11/13 15:36
نویسنده : مامان مریم
219 بازدید
اشتراک گذاری

در حریم رضوی

در حریم رضوی 2

پسرک عاشورایی من

اینم پسرم در عاشورای 91 ...حسینی باش که در محشر نگویند چرا پرونده ات امضاندارد ...محمد من

پسرک اواز خون من

مامانی چرا اینقدر صداتو بردی بالا ..ترسیدم ...ذوق میکنی صدای بلند خودتو می شنوی اینم اسباب بازیه

گل من

چند وقته این ژستو یاد گرفتی وهی تکرارش می کنی ..همش با دستت حرف میزنی

زمستونی من

به سلامتی کجا تشریف می برید ؟بازی

یه روز آفتابی وسط زمستون ....

خونه پسرم

عمادم

محمد عماد کجاست ؟

عزیزممم

من اینجامممم بالاخره توی یک عکس دندونام مشخصه هورااااااااا

نفسمیییییی

گل نار من

خب این عکس دقیقا یک سالگی پسرکه ...داریم میریم واکسن بزنیم 9بهمن 91ساعت ده ونیم صبح

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)