محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

10

1391/9/25 7:48
نویسنده : مامان مریم
198 بازدید
اشتراک گذاری

اینم هدیه فروردین ماه به ماه کوچولو

اینم دوتا پاپوش که منتظز قدمای نازت هستند گل من

اینا هم خریدای فروردین ماه بود که با تاخیر انجام شد ...ماه کوچولوی من منتظرم

دلنوشته :این روزها حال جسمی خوبی ندارم به خاطر مصرف قرص hdشبا حالت تهوع شدید دارم طوری که نمیتونم بشینم فقط باید افقی باشم اوه....خیلی اذیتم میکنه ....یه عالمه هم کار دارم که باید انجام بدم ...صبح ها که سرکارم ....عصر ها هم افقی ....پس کی میخواد مقاله هامو بنویسه؟کلی گزارش کار مونده رو دستم ...گریه

*این هفته مدرک تحصیلی مو گرفتم ورسما کارشناسی ارشد شدم چشمک

خدای خوبم شکر میکنم تورا به خاطر همه نعمت هایی که به من دادی ....من روسیاه رو ببخش به خاطر همه ناشکری ها وبی صبری هایم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)