محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

14 نبض زندگی ما

1391/10/22 23:37
نویسنده : مامان مریم
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه کوچولوی دوست داشتنی من!

تقدیم یه تو که حالا ضربان قلبت نبض زندگی ما رو تو دست خودش گرفته ...

تو بخواب من تمام شب های با تو بودن راباید بیدار باشم ...هر شب هزاران بوشه نذرت کرده ام ....من میبوسمت خدا می شمارد ...یک ؛دو ؛سه ....

همه زندگی من! بالاخره دیروز همزمان با سوم شعبان ومیلاد با سعادت امام حسین (ع)ضربان قلبت رو دیدم وخدارو هزار بار شکر کردم بابت این نعمتش

وقتی روی تخت سونو گرافی دراز کشیدم تموم تنم از شدت استرس می لرزید ....هم خوشحال بودم وهم نگران ....دکترم در کمال آرامش سونو رو انجام داد وقتی گفت تصویر یک جنین با ضربان منظم انگار تموم خستگی های این مدت با هم از تنم بیرون رفت ...در اون لحظه برای همه دوستان منتظرم دعا کردم تا تمام وجود از خدا خواستم این لحظات زیبا وهیجان انگیز رو تجربه کنن ...قربون بزرگی خدا برم که درست وقتی فکر میکنی راهی برات نمونده درهای رحمتش رو به روت باز میکنه ...خدایا شکرت ...

خدایا با حق مولود امروز حضرت ابالفضل العباس باب الحوائج همه دوستان عزیزم که منتظر نی نی های نازشون هستند رو به آرزوشون برسون ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)