محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

22ورود به ماه ششم

1391/7/17 12:01
نویسنده : مامان مریم
124 بازدید
اشتراک گذاری

ماه کوچولوی من سلام

سلام پسرکم .....عشقم .........امیدم ...........همه زندگیم ...

5 ماه از از با هم بودنمون گذشته و شمارش معکوس برای دیدن روی ماهت برای من شروع شده ...روزهایی که گاه پر از نگرانی بود واسترس ولحظاتی هم سرشار از شادی وامید .....خوشحالم که هستی

منتظر بوئیدن عطر تنت هستم وبی صبرانه روزها رو میشمرم

پسرکم ...

10 سال منتظر دیدن نگاهت بوده ام پس به اندازه همه زندگیم چشمانم برق چشمانت را می طلبد ...

10 سال منتظر لمس دستان کوچکت بوده ام پس به اندازه بودنم دستان ظریفت را گرما بخش دستانم کن

10 سال منتظر شنیدن خنده های قشنگت بوده ام وهر از گاهی لبخندی تلخ بر لب داشته ام به امید داشتنت ....پس تموم عمرم خنده های عمیقت رو از من دریغ نکن

10 سال ..........10 سال........ 10 سال ...............

پسرکم خدا رو شکر که روزهای انتظارم به پابان شیرین خود نزدیک می شه .....

پسرک باهوشم ...این روزها تنهایی اذیتم نمیکنه چون تو کنارم هستی ووقتی اظهار وجود میکنی سرشار از شادی میشم

دیگه جمعه ها برام آزار دهنده نیست ....دیگه ....دیگه ....خدایا هزار بار شکرت

خدا شکرت که پسرکم همراهمه .......

مریم نوشت 1:این روزها برای همه دوستان منتظرم دعا میکنم ...امیدوارم به زودی این لحظات زیبا رو تجربه کنن

مریم نوشت 2:ممنونم که به وب ماه کوچولو سر می زنید ....منو ماه کوچولو دوستتون داریم

مریم نوشت 3 :عکس کنار وبلاگ ماه کوچوله که توی سونوی سه بعدی برای دوستا وخاله هاش دست تکون میده اینجا 19 هفته بوده پسرکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)