محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

21 سونوی جنسیت ماه کوچولو

1391/6/26 19:52
نویسنده : مامان مریم
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه کوچولوی مامانی ....عزیز دلم ..پشت وپناهم ...در یک کلمه عشقممممممممممممممم

دیروز در اولین روز از هفته 20 رفتم سونوی سه بعدی ...خانم دکتر تا شروع کرد به سونو گفت ماشاءالله چه پسر شیطونی!!!منم هاج و واج داشتم به دکتر نگاه می کردم

پرسیدم خانم دکتر مگه پسره ؟گفت آره یه پسر شیطون ودوست داشتنی ... کلی برامون توضیح داد ودست وپا وکلیه ومثانه وقلب و...نشون داد بهمون ...پسرمون اینقدر وول می خورد که خدا میدونه

بعد هم با سونوی سه بعدی صورت ماه نی نی رو دیدیم ...خیلی لحظات قشنگی بود ....برای همه منتظرا همین لحظات زیبا رو از خدا میخوام

بله ما قراره شازده پسر داشته باشیم به امید خدا ...یه شازده پسر پر انرژی ودوست داشتنی که همیشه پشت وپناهم باشه ....همدم تنهایی هام بشه وشوق زندگی رو دوباره توی زندگیمون به جریان بندازه ....خدایا بابت این نعمت عظیم شکرررررررررررررررررر

وقتی رسیدم خونه به شکرانه نعمت سلامتی پسرم دو رکعت نماز شکر خوندم ...پسر کاراته بازم عاشقتمممم...

پسر نازمون شبیه باباشه کاملا مشخصه ..خانم دکتر از اینهمه شباهت تعجب کرده بود ....مدام هم برامون دلبری می کرد ....یه بار دستشو تو دهنش میذاشت ...گوشش رو می کشید که خانم دکتر بهش میگه پسر خوب گوشتو نکنی لازمت میشه ...الهی قربون اون گوش برم من

دستش رو برامون تکون میداد زبونش هم مدام بیرون بود از دهنش

یه کم که سونو طولانی تر شد خمیازه می کشید ..قربون خمیازه ت برم

جالب ترین بخش سونو عکس العملی بود که به صدای باباش نشون میداد ...وقتی باباش باهاش حرف میزد حرکتش تغییر می کرد ....

خدایا شکرت ....قربون عظمت وبزرگیت .....خدایا نگهدار وحافظ پسر کوچولوی من باش

خدایا همه منتظرا رو شاد کن

خدایا همه نی نی های تو راهی وهمه نی نی ها که هر کدوم برای پدر ومادرشون قد یه دنیا عزیزن از همه بلایا حفظ کن

خدایا شکرت که حرکتای نی نی به من انگیزه زندگی میده

مریم نوشت :پسرگلم به شانه های مردونه ات نیاز دارم پس قوی باش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)