محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

20 ...,ورود به ماه پنجم ...ماه حرکت

1391/6/15 18:42
نویسنده : مامان مریم
112 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم ...ماه کوچولوی من ...این روزا 4ماه از بودن با هم رو سپری کردیم ووارد ماه پنجم شدیم ...روزای تقریبا آروومی رو داریم سپری میکنیم

این روزا میتونم یه کم به کارام برسم ویه قوت لایموت حاضر کنم تا دو نفرمون جون بگیریم ...خدا رو شکر

از مهمترین اتفاقای ماه چهارم :

اومدن عمه بزرگه وعمو کوچیکه با خانواده هاشون بود که دو شب پیش ما موندن ..از اونجایی که استراحت مطلق بودم همه زحمتا افتاد گردن خودشون وما هم به استراحتمون رسیدیم ...

مهمترین اتفاقی که توی ان ماه افتاد :

حرکات ماهی گونه گلم بود که شروع شد ومامانی هر وقت این حرکتا رو حس میکنه خدا رو هزاران بار شکر میکنه وبرای همه دوستای منتظرش دعا میکنه ...تو هم دستای مینیاتوریتو ببر بالا وآمین بگو ...

هر چند این حرکتا خیلی خفیفه ولی خیلی لذت بخشه .....

شروع حرکتای فرشته م از هفته 17 بود والان وسطای هفته 18 هستیم ..هفته آینده میریم سونو ایشالله تا بدونیم مامان یه پرنسس شدم یا شازده کوچولو

هر چند برام هیچ فرقی نمیکنه ولی یه کنجکاوی مادارنه است ....فدات بشممممممممممممممم

عشق من .......

مریم نوشت :من هنوز نمیتونم به پهلو راحت بخوابم یهویی بیدار میشم میبینم بلهههههههههه چقدر راحت خوابیدم ...اونوقته که از نگرانی دیگه خوابم نمیبره ....

مریم نوشت 2:میخوام خرید سیسمونی رو شروع کنم تو انتخاب سرویس چوب موندم ....طرحی میخوام که تا چند سال استفاده بشه منظورم اینه که خیلی بچگانه نباشه

اگه مدل یا مغازه خاصی مد نظرتون هست ممنون میشم راهنمائیم کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)