محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

28... سر اومدن انتظار

1391/11/8 21:56
نویسنده : مامان مریم
127 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گلم

کمتر از 10 ساعت دیگه قراره ماه من بیاد تو بغلم ...خیلی استرس دارم .... شمار ساعتهایی که دو قلب توی وجودم می تپه داره یک رقمی میشه وقلب دوم من میاد تو بغلم ..دلم برای این روزها تن

میشه ...برای لگداش ...برای دلواپسی هاش ....هم هیجان دارم که قراره پسرکم به دنیا بیاد وهم نگرانم ویک دنیا استرس دارم ...صدای تپیدن قلبمو میشنوم ...انگاری قراره از قفسه سیینه م بزنه بیرون ...

به دعاهای قشنگتون خیلی محتاجم

دوستان گلم براتون دعا میکنم اگه قابل باشه همون لحظه اولی که انتظار 11 ساله م تموم میشه ...

دوستان منتظرم ...به یادتون هستممم

باید برم نظرات وبلاکمو بخونم ولیست دوستانی که التماس دعا گفتن رو روی یه برگه بنویسم

هنوز یه مقدار از کارام هم مونده ....

اومدم فقط خبر بدم که فردا دوشنبه 1391/11/9 موعد دیدار منو ماه کوچولومه .........

38 هفته ودو روزه که دو تا قلب دارم توی وجودم ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)