محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

صدای پای بهار من ...

1391/10/30 17:32
نویسنده : مامان مریم
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیزم

الان که دارم براتون می نویسم اولین روز هفته 38 هستم وبه احتمال زیاد تا ده روز دیگه پسرکم رو به دنیا بیارم

ازتون میخوام برام دعا کنید ....خیلی حرف دارم برای نوشتن ولی هیچ کدومش به زبونم نمیاد..یه جورایی هنوز تو شوکم ....

از فردا شارژ اینترنتم تمام میشه واحتمالا یک ماهی شارژ نکنم چون مهمون میاد وبعدش هم دیگه نی نی ایشالله ..یه کم اوضاع رو به راه بشه حتما میام

دوستان عزیزم حلالم کنید ودعا کنید پسرکم سالم بیاد بغلم

منم قول میدم برای همه تون دعا کنم و اولین نگاهی که به صورت پسرکم انداختم خدا رو قسم بدم که دوستان گلم رو هم به آرزوشون برسونه

خیلی استرس دارم خیلیییییییییی ...

دوستتون دارم دوستان عزیزم

فعلاا ااا بایییییییییییییبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)