محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

سه ماهگی محمد عمادم .

1392/2/12 17:43
نویسنده : مامان مریم
166 بازدید
اشتراک گذاری

پسرعزیزم ..مهربونم ...سه ماهگیت مبارک ...عزیزم ممنونم از بودنت ...فدای تو پسرگلم که منو لایق اسم مادر کردی ...امسال منم هم روز مادر رو تجربه کردم ..پسرکم سه ماهگیت همزمان شد با روز مادر ...ممنونم ازت که این حسو به من دادی ...می بوسمت گل من

سه ماه گذشت از با هم بودنمون ..از کنار هم بودنمون ...چقدر شیرین میگذره این روزها ...وقتی برام می خندی . غرق در شادی میشم عاشق خندهاتم ..هر شب رو به امید خنده صبحت سپری میکنم ...خدایا شکرت به خاطر وجود پسرم ....به خاطر اینکه منم روز مادر رو تجربه کردم ...

معنی عشق رو فهمیدم ...وقتی می خوابی پسرکم دلتنگ برق نگاهت میشم وثانیه ها رو برای بیدار شدنت میشمرم ...وقتی گریه میکنی وفقط وفقط توی اغوش خودم آرووم میگیری غرق در غرور میشم ...

امسال من بهترین هدیه عمرم رو از دست پسرم گرفتم ...یه کارت هدیه که روش نوشته شده بود تقدیم به مادر مهربانم ..روزت مبارک از طرف محمد عماد

چقدر اون لحظه شاد بودم !غیر قابل وصفه ...

دلم میخواد تمام لحظه های زندگیتو ثبت کنم ..تموم خنده هاتو...تمام آقون آقون کردناتو ...تا هر لحظه که خوابی از دیدنش لذت ببرم ....

پسرکم ..همه زندگیم ...عاشقتم ....

مریم نوشت :خدایا همه منتظرا سال دیگه طعم مادری رو بچشن ...زیباترین حس دنیااااااااا مادر بودنه ...

مریم نوشت 2:تولد سه ماهگی پسرک چون همزمان بود با روز مادر ...البته نزدیک بود نه همزمان ...ما هم تصمیم گرفتیم یه کیک بگیریم وهمه اعیاد رو با هم جشن بگیریم ..روز زن ...روز معلم ....وسه ماهگی پسرک ..اونم کجا؟خونه مادر بزرگ مامان مریم که بهش میگیم بی بی ...خیلی خوش گذشت ...

شهادت حضرت زهراس)

اینم سه ماهگی پسرم که توی خونه بی بی بودیم ...پسرم یه کم بداخلاقه اینجا..نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)