محمد عمادمحمد عماد، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

محمـــــــــــــــــد عماد

5

1390/12/26 23:32
نویسنده : مامان مریم
107 بازدید
اشتراک گذاری

ماه کوچولوی من سلام

فرشته نازنینم بازم اومدم پیشت

روزهای پایانی سال 90 رو داریم سپری میکنیم همیشه اسفند ماه برام یه مدلی بوده نمیدونم بگم خوب یا بد بوده

بیست وسوم اسفند روزیه که دو تا از عزیز ترین هام رفتن پیش خدا ...امسال تنهایی توی شهر غریب این روز برام جور دیگه ای بود ....بگذریم

هفته پیش توی محل کار یه همکار مهربون دارم که خدا خیلی معجزه آسا نی نی دار شده .برای تولد یک سالگی دومین نی نی اش نهار دعوتمون کرده بود خیلی خوش گذشت .همون خانومی بهم میگه اگه به یه شهید متوسل بشی خیلی زود حاجت می گیری !چرا من اینقدر غافل بودم؟

وامسال درست روز 23 اسفند متوسل شدم وخواستم که تو ماه من رو بهم برسونه ...

خدایا میشه 23 اسفند 91 ماه من زمینی بشه ؟

پارسال وقتی هفت سین می چیدم با خودم عهد کردم که تا نی نی نیاد دیگه هفت سین نچینم وامسال هفت سین نچیدم .عید واقعی من وقتیه که ماه من توی بغلم باشه ....

ماه کوچولو ببخش منو که امروز زیادی سرحال نیستم

عشق من مـــــــــــــــــــاه کوچولو...........


کتاب چهار اثر فلورانس اسکاول شین رو میخونم خیلی بهم روحیه میده ....به مامانی منتظر توصیه میکنم بخونین ...

خدایا در آخرین جمعه سال 90 حاجت همه حاجتمندا روبده

خدایا هیچ زنی منتظر نباشه

خدا جونی ازت میخوام به لطف وکرمت چشم منوبه دیدن خنده کودکم روشن کنی الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)